ANIMATED TEXT

WELCOME TO MY BLOG STORIES

Sunday 19 April 2015

I'm backkk.. hari ni aku nak throwback cerita yang aku tak sempat nak update. Tanggal 15/3/2015 merupakan hari konvokesyen aku. Penat lelah aku selama tiga tahun akhirnya terbayar apabila aku memegang segenggam diploma. Aku rasa sangat bahagia pada hari tersebut dan kejayaan aku diraikan bersama sama dengan ahli keluargaku tercinta. Alhamdulillah YA ALLAH untuk nikmat kejayaan yang Engkau anugerahkan ini. Semoga Engkau terus permudahkan urusanku untuk mencapai kejayaan di peringkat ijazah. Ameen.


Bergambar bersama sijil diploma yang diperolehi.


Bergambar bersama ahli keluarga yang sentiasa memberi sokongan disisi. 

Aku berasa sangat bahagia pada hari tersebut dimana ia memberi aku 1001 makna. Aku bukan sahaja meraikan kejayaan aku malahan kejayaan kawan kawan seperjuangan aku. Semoga terus berjaya kawan kawan. Lots of love.

No comments:

Post a Comment