ANIMATED TEXT

WELCOME TO MY BLOG STORIES

Tuesday 21 April 2015


MID SEM BREAK????

Assalammualaikum, Nampak tak tajuk entri aku kali ni mid sem break? Cuti midsem aku kali ni cuti yang sangat menyedihkan, aku panggil dia cuti sakit bukan cuti midsem. Sebulan sebelum cuti aku dah counting days untuk cuti midsem sebab sebulan juga aku tak balik kampung jumpa mak ayah anak buah, rindu woiii,, rindu sangat, Tapi dua tiga hari sebelum mid sem break aku tiba-tiba kena demam mengejut, sakit kepala, sakit badan dan bila aku pegi klinik doktor cakap aku kena demam denggi. YA ALLAH, sakit dia wuuu hanya ALLAH je tauuu, Yang paling lagi sedih budak rumah aku pon majoriti semua kena macam aku, kiranya aku first person dalam rumah tu yang rasa tanda-tanda awal tu. Macam-macam makanan minuman aku cuba nak bagi bacaan darah normal, sup ketam, ketam nipah ketam laut dua-dua try, air barli, air 100plus, air delima, air kosong apa lagi. Cuti midsem aku yang seminggu ni dihabiskan untuk ambil darah jumpa doktor je hari-hari. Nak makan banyak-banyak pun tak selera walaupun mak aku dah masak lauk kegemaran tetap tak boleh nak telan banyak-banyak. Uwaaa. Cepatlah pergi wahai penyakitttt.

No comments:

Post a Comment